Sabinaa12 Kızlar yaedım edin lütfen.3 gün önce clear blue testi ile 1-2 haftalık gebe olduğumu öyrendim.Bu gün kanda hcg 72.8 çıktı sizce normalmidir?
Bebegimizolsundu Sabinaa12 evet var canım beş ve sonrası gebe oluyor hayırlı olsun Adetine kaç gün kala yaptın idrar testini markası iyi mi
Ruhsar35 Sabinaa12 normal canım hiç korkma 2 gün sonra tekrardan kan ver düzenli artış varsa zaten sıkıntı olmaz içini ferah tut bende beklemedeyim şuan senin gibi yarın 2. Kanımı vericem inşallah yükselmiştir 🙏🏻
Sabinaa12 Duy_gu Allah razı olsun🤲 inşAllah sağlıklı olur dış gebelik ve kimyasal gebelikten çok korkuyorum ilk hamileliyim endişeleniyorum
Sabinaa12 Bebegimizolsundu evet clear blue çox iyi adetime 4 gün kala yaptım 1-2 haftalık hamilelik olduğu yazıldı.bu gün reglimden 1 gün gecti kan verdim 72.8 çıktı inşAllah sağlıklı olur kimyasal,dış gebelikten çok korkuyorum
Ruhsar35 Sabinaa12 inşallah canım dua etmekten başka çaremiz yok inşallah ikimiz içinde hayırlısı olur🙏🏻
Sabinaa12 Beyzshh_ inşAllah artar.Benim belim karmımın altında ara sıra ağrılar oluyo regl sancısı gibi 1 2 dakka sürüyo neden ola bilir
Sabibo Sabinaa12 Bir iki həftəlik hamiləliyə görə normaldı an, Allah sağ salamat qucağına almağı nəsib etsin