Merhaba arkadaslar. Bu gun detayli ulturasona girdim . Ikiz bebeklerimin birinin kalbinde vsd yani delik olduguna rastlandi. Boyutu 2.5 mm. Hic boyle bir sey yasayan anne var mi ?buyume ihtimali var mi,iyilesme ihtimali var mi? Bilenlerden yardim istiyorum lutfen😢