Kızlar sabah karın ağrısıyla uyandım ishal oldum ama sürekli tuvalete çıkmıyorum ishal değilim gibide
Bebek çok hareketli canımı acıtıyor hareketi nefes keser gibi
Ama ishal sancısına benzer bi sancı karnıma giriyor ara ara
Ne yapmalıyım sizce doğum başlıyomu
Yoksa gerçekten ishal oldum onun ağrısımı