Egenin_Annesi1504 Kizlar cuma gunh kontrole gidicem cinsiyeti kesin belli ise kagida yazmasini istesem yazarmi hic oyle yazrdan varmj🤣
iremmm1232 Egenin_Annesi1504 ben gittim kuzum doktora 18 haftalıkllen bana söylemişti ama den muayeneye yatmadan önce ona söylemelisin yoksa dan diye oglun olacak demişti bana😂
Egenin_Annesi1504 iremmm1232 Bunu hic dsunmemistim.boyle iyiki dedin boyle diyim bari 12 haftalikken kiza benzyo dmisti bakalm.cumaa insallah yazar kagida😙😙
Egenin_Annesi1504 Azrasara o doktora hic gitmedim ama necati hocadan baskasinada artik gitmem valla 🤦♀️
Bebegim2301 Egenin_Annesi1504 merhaba öğrendiniz mi o hafta da Necati hoca söyledi mı ben17+3 iken gideceğim de