miniktirtilim 58ee ilk gebeligimde 5+4de kese gözüktü ama kalp atisini 6+1 de duymuştum Ikici gebeligim 7. Haftada bilerek gittim.kese ve kalp atisini ayni anda gorduk duyduk :)
gulsuayan 58ee beta hcg değeriniz 1000 üzerindeyse keseniz görünür o da döllenmeye bağlı görünmese bile 4-5 gün sonra kesin görünür
Laylaycizi_96 58ee gözükür senin hesabına göre 5 haftalık gec döllenme olabilir yani bebek daha kücük olabilir bence bi kac gün daha bekle hem gidince kalp atısı da duyarsın insallah
58ee Laylaycizi_96 kan pıhtılaşması var diğer bebegımı o yüzden kaybettım doktor haftya gel kese gözükünce iğneye başlayalım dedi o yüzden kalp atışını bekleyemem
58ee yagmurrrra kan pıhtılaşmam var keseyi gördüğümüzde igne başlayacağız 4 haftalık gittim kese yoktu vajinal baktırmadım tahminimce değerim suan 3000 geçmiştir
Maviii 58ee ben de sabah gittim (5+0 ) kese ve bebek göründü. kalp atışı için bir iki hafta sonra gideceğiz Allah izin verirse