Mercan28 bence ağrınız çok fazlaysa ihmal etmeyin. Benimde çok bel ağrım vardı soğuk almışımdır bebek ağırlık yapıyodur dedim. Artık dayanamadım doktora gittim böbrek büyümesi var dedi. Yani her ihtimali düşünmek lazim bi doktora gitmekten zarar gelmez rontgen cekmese bile ultrasonla bakar tam olarak nerenizin ağrıdığınında takip edin. Allah şifa versin