Bensmile Ben yaptırdım, bir sorun çıkmadı çok şükür ama düşük risk olsa da Fetal DNA da yaptıracaktım. Tıp ve bilim bu kadar ilerlemişken hiçbir testten mahrum kalmak istemiyorum. Çünkü gerek maddi,gerek manevi olarak insanın en ufak bir soruna veya aksiliğe karşı tedbirli olması gerekiyor. 🌸🙏🏼 Olaya nasıl olsa aldırmıcam diye bakanları pek anlamıyorum, kimse kolay kolay aldırmaz zaten ama psikoloji olarak çok etkilenir. Bir çok kez gördüm,test yaptırmayıp doğduktan sonra kucağına bile alamayanları kabullenmeyenleri, yada gerekli olan tedaviler için maddi anlamda zorlananları. İnsan tedbirli olmak istiyor şahsen.😇