ozlem-tsd 21 haftalık gebeyim. Detaylı ultrasonda suyum haftama göre fazla çıktı. Bebekte herhangi bir sorun çıkmadı. Doktorum şeker olabilir dedi. Yaşayan varsa bilgilendirebilir mi acaba arkadaşlar tedirgin oldum da biraz
linaninnn-_annesi ozlem-tsd benimde suyum fazla çıkmıştı baya tedirgin olmuştum seker yuklemesinde sekerde çıkmadı 32.haftada suyum normal olmuş dr oyle dedi
Gulra ozlem-tsd benimde aynı hafta detaylıda suyum fazla çıktı bugün gittim 28 oldum. Normale dönmüş şekerde çıkmamıştı.
Acemianneee08 ozlem-tsd canım bende 21+2 yim bugün doktorum banada sıvın biraz fazla dedi ama bu haftalarda artış olabiliyor dedi başka bişey yoktu bebekte . Bana bi süre hazır gıda çikolata hamur işlerinden uzak dur dedi onlara dikkat et dedi . 24 den sonra şeker yükleme yapacak ona göre durum belli olur ama korkutacak bşy söylemedi
iremcannn1907 ozlem-tsd aynı durumdaydım. Şekerim çıkmadı. 32. Haftalarda normale döndü. Doğum yaptım 41. Haftada.
ozlem-tsd linaninnn-_annesi Çok teşekkür ederim 😊 inşallah benimde düzelir 2 hafta sonra şeker yüklemesi yapıcak doktorum bakalım nasıl çıkıcak
linaninnn-_annesi ozlem-tsd düzelirmi falan diye okadar arastirdimki hicbirsey yoktu kendiliginden düzelmiş ama korkma başka bir sorun çıkmamış bebekte çok şükür sebepsiz fazladır sadece erken doğum riski oluyor benim 28.haftadan beri sanci gözüküyor nstdede okadar ama inan sen stres yaptıkça dahada zor geçer hamileligin korkutma kendine
ozlem-tsd linaninnn-_annesi Çok doğru ama rahatladım baya sizin yorumlarınızla. İnşallah benimde düzelir😊
linaninnn-_annesi ozlem-tsd içini ferah tut sen insallah bir sıkıntı olmadan zamanında doğar bebeklerimiz🙂
ozlem-tsd Acemianneee08 Evet banada öyle makarna pilav hamur tatlı vs iki hafta uzak dur dedi. Sonra şekerime bakıcakmış. İnşallah ikimizinde iyi olur canım ya
ozlem-tsd iremcannn1907 Bu durumun çok su içmekle bir alakası yok sanırım değil mi doktorum öyle demişti. Beslenmeyle ilgili bir durum demişti.
iremcannn1907 ozlem-tsd evet evet benim ki de sakın su içmemezlik yapma alakası yok demişti. Diyet vermişti bana. Beyaz ekmek, şeker, tatlı, meyveden uzak dur demişti