Cimbomlu190553 6 haftalık kalp atışı yok bebeğin. Bu ikinci olacak ama birincide ilaçla düşmüştü. Sabah erkenden kürtaj dedi. Yanımda ne götürmeliyim. Bide çok korkuyorum ne yapmam lazım 😭 uyanınca nasıl oluyor hemen çıkarmıyolarmi 😭
cgnduru Cimbomlu190553 canım arkadaşım oldu hiçbir şey hissetmiyomussun bitincede ağrı sızı vs olmuyormuş… girdigi gibi çıkmıştı… yaşamadım ama söylediği oydu korkma yani tedirgin olacak bir durum yok bir daha olur inşallah ❤
B_9295 Cimbomlu190553 canim çok geçmiş olsun bende olmuştum bayiltiyolar zaten anlamiyosun ama sonrasında benim baya bi agrim olmuştu ama herkes bir olmuyormuş hatta doktorum bana sen böyle ağrıyla gelen ilk hastamsin demişti. O yüzden korkma canim Rabbim tekrar nasip eder inşAllah sagliklk bi şekilde. Yanında da sadece alttan iç çamaşırı götürsen yeterli canım
Ceylanns Cimbomlu190553 hiç ağrı olmuyor bende oldum ve hiç yatmadan çıkıyorsun normal işlerine devam ediyorsun yanında da bişey götürmene gerek yok bence Allah sabır versin yine olur 🙏
ebrulegarci Cimbomlu190553 8 haftayı niye beklemiyorsunuz belki atar Yanlış anlamayın pek bilgim yok ama yine sormak istedim
yased Korkmayın ben de oldum aç olun yanınızda ped olsa iyi olur işlemden sonra ister istemez kanama olabiliyor onun dışında zaten uyutuyorlar hiçbir şey hissetmiyorsunuz gözünüzü açtığınızda bitmiş oluyor işlemden sonra odada biraz bekletmişlerdi sadece sonra eve gidiyorsunuz
m_k34 Korkulacak bişey yok bende 2 hafta önce oldum özelde anestezi veriliyor 15 dk içinde bitiyor hemende ayiliyorsun adet ağrısı gibi hafif ağrın oluyor o kadar.
Pyrz_07 Cimbomlu190553 kalp atışı için 6 hafta başlangıç zaten doktorunuz neden kürtaj dedi direk 9. Haftaya kadar duyulabilir kalp atışı başka doktora gidin bence
Laylaycizi_96 Cimbomlu190553 mutlaka tamamen uyumayı iste psikolojik olarak da etkilenirsin spinal olma hüç anlamıyorsun bile korkma
Yagmurak5 Cimbomlu190553 yanlış anlaşılmak istemem geçmiş olsun ama bu ikinci gebeliğim ilkini 10. Haftada karından ikincisini 8. Haftada karından duydum 6. Hafta fazla acele edilmiş bir karar değil mi ya bence iki hafta bekleyin başka bir hekime daha görünün hatta ilk çocuğuma 10. Haftada duydum öncesi 9. Haftada boş gebelik denmişti çocuk 5 yaşında şu an 😁
Cimbomlu190553 Şuan 8+5 diye gitmiştim zaten. Ama 6.haftada kalmış. 5+3 de keseyi görmüştük. Geçen ay . O zamandan beri durmuş kalbi. Önceki gebeliğim de aynı kese buyumus bebek buyumemisti onda ilaçla düşürdüm. Teşekkür ederim dualarınıza ihtiyacım var ,😭😭😭😭😭
Honeyinci Cimbomlu190553 cok gecmis olsun o uyusturucuyu koldan yavas yavas verdiklerinde bi an sakinlesip hic birsey umrunda olmuyor sonra bi anda uyuyorsn. Ben uyanmadan önce cok kisa rüya gördüm arabayla tüneldeydim ve karnim cok agriordu eşime karnim agrior falan derken uyandim o anda adet sancisi agrisi vardi yani cok siddetli dayanilmayacak birsey degil yaninda mutlaka ped gotur cunku adet olmus gibi kanama olabilir bende olmusdu yani agri kesici antibiotik falan kullaniyorsn sonra doktorun yazdigi
Honeyinci Birde imkanin varsa yalniz degilde yaninda sevdigin ve sana destek olacak biriyle gitmen sana cok daha iyi gelir. Ciktikdan sonra insan ihtiyac duyuyor cünkü
[silindi] Cimbomlu190553 benimde birinci çocuğum aynen öyle oldu hatta birinci kürtajımda temiz yapmamışlar parça kalmış ikinci kürtajı da oldum dua et bi kerede temizlenip kurtul allahım nasip etseydi ztn çocuğun kalbide atardı sağlıklıda olurdu dua et temizlenip çık, allah bi daha nasip etsin çocuk herkesin başına gelebilir öyle şeyler allah a sığın