Seyda95 Sevgili hamişler gebelik boyunca alt bölgedeki tüy hijyenini nasıl sağlıyorsunuz ? Ağda sizce zararlı olur mu ? Ben jilet kullanıyordum fakat artık göbeğimden dolayı eğilemediğim için kuaföre gitmeyi düşünüyorum ama çok da çekiniyorum 😫😫
BusraOzhan Seyda95 ben ağdadan şaşmam şimdi kendim yapabiliyorum ama göbeğim büyüdüğünde tabi bir kuaföre giderim ama jilet tüy dökücü vs asla düşünmüyorum
Pyrz_07 Seyda95 19. Haftama girdim hep ağda yaptım bi sıkıntı yok cumartesi doktor randevum var yine yapcam şahsen en temizi ağda
poyrazinannesi1 Ağdaya gidince bir ay rahat ediyor insan, kesinlikle tavsiye ederim. Bir zararını görmedim.
AysunUgur poyrazinannesi1 ne şanslısınız ya, kıskanıyorum böyle duyunca 😅😁 Bana ağda bile fayda etmiyor, en fazla 1 hafta dayanıyor 🤦🏻♀️