cgnduru ben de bugün 2 yıldır bana temizliğe gelen ablanın emekliye ayrıldığını duydum,artık çalışmıycakmış,tam da şuan hamileyim üstelik 7 haftalık.Hemen başka bi kadın arayışına girdim,hamile değilken bile cam silemiyodum üstelik hiç perde de asamam bi kere sadece denedim kolumu zedelemiştim.Bence hiç böyle bişeye girişme ne olur ne olmaz diye,ayda bir kadın gelip siler perdeleri yıkayıp asar mis gibi olur her yer.Hiç gerek yok kendini yormaya