Merhaba kızlar 28.haftamdayım önce karın kaşıntım oldu , daha sonea göbek deliğimin altında bi acı hissettim bir de baktımki korktuğum başıma gelmiş hafif çatlaklar oluşmuş .oysa badem yağı ve nemlendiriclerşe yumuşatoyodum karnımı.şimdi de çatlak kremi siprişi verdim.bu konuda önerileriniz varmı sonrasında kaybolan oldumu