Yagmur2210 serum veriyorlar hani düzene sokuyorlar bendede ense ağrısı yok ama yükseldiğini baş ağrısıyla anlıyorum hemen hastaneye atyrm kendimi zaten tansiyon ilacı kullanyrm 16 haftalıkken başladım bide ecopirin kan sulandırıcı bunlar sayesinde nadir yaşıyorum yükseliği korkutmak istemem sadece normal söylüyorum tansiyon yüksekliğinde erkek doğuma alabiliyorlar benim öyle sorunum var şahsen doktor %90 tansiyondan erken doğum Olcan dedi dikkat et hani öyle yükselme olduğunda hiç bekleme evde direk hastaneye at kendini ama hastaneye gitmen zaman alırsa yarım çay bardağı limon suyu iç ii gelir.