Bende 40. Haftaya girdim bugün iki gündür geceleri sancı oluyor ama gündüz birşey yok birde nasıl olması gerektiğini bilmiyorum ki Doğum sancısı mı anlamıyorum da saatlerini yazıyorum ama sıklaşmıyor da 10 dk da bir olunca gel dediler. Düşünmekten yoruldum yarin kontrol var sezeryan yapın deme ihtimalim çok yüksek 🙈