iremxersoy Ne zaman doguracagiz artık o kadar sabırsızlanıyorum ki 9 ayi bekledim 2 hafta gecmek bilmiyor normal dogumu beklemek ne zormuş 😬 37+5 😊
Pptya iremxersoy 36+5 deyiz 39. Haftada sezaryan olacağım Çarşamba gün verecek Dr muz su 2 ndur acaip dinç hissedyorum kendimi saka gibi bu bile endişelendiriyor beni acaba bebeğim iyi mi diye normalde çok ağrım oluyordu uyku uyuyamiyordum
blueberyy00 iremxersoy 1 Nisan gün verdi ama sezeryan için Mart annesi olmak istiyorum ya 🤭🤭 doktorla konuscam bir iki gün erken alsın kaç gün azalırsa o kâr kavuşmak için 🤭🤭
iremxersoy Ezgiecakmakoglu bazen beklemekten yorulup sezeryan mi olsam diye dusunmuyor degilim ilk gebelik benim de 🤨
HavvaKork Ezgiecakmakoglu 37+1 haftalıpım şuan bazen bi vuruyo beş on saniye sarsıyo gidiyo sizin hiç yok mu
iremxersoy HavvaKork evet adet agrisi gibi ayni sanci giriyor bazen su geliyor gbi hissettigm oluyor ama bakiyorum hicbisey yok psikolojik mi anlamadim 😀
blueberyy00 iremxersoy riskli gebelik olduğu için doktorum öyle uygun gördü aslında ama normalde eğer doktor onermeseydi de ben isteğe bağlı sezeryan istiyordum
HavvaKork iremxersoy ya kontrollere ne kadarda bir gidiyorsunuz. Ben randevu bulamıyorum bi türlü en son 35+2de gittim bi sorun olur mu acaba yaa
Suheylamum iremxersoy Benimde bugün belim hiç gecmeden ağrıdı hala da ağrıyor 37+0 haftaligim 17 marta gün aldım çok korkuyorum erken olmasindan acaba bu sancılar geçici mi yoksa doğuracak miyim
Nemregn Aycan051415 aynıyız ne gelen var ne giden sadece geceleri uykuda aşırı sert olup saat başı uyandırıyor
iremxersoy HavvaKork 34 e kadar ayda bir gitmistim 36 tan itibaren haftada bir gidiyorum devlette bende bulamiyorum ozele gidiyoruz mecburiyeten ama sanciniz bir sikayetiniz flan yoksa 2 3 haftada bir gitseniz sikinti olmaz bence
Azizecikk Feride01 39+3 üm doktorum 40 a kadar beklicek. Kız bebegim olucak inşallah. Sonrası suni sancı sanırım
iremxersoy Azizecikk benim de hic gelmeye niyeti yok gibi belirti hic yok 42 ye kadar bekleten doktorlar da var valla ay ilcede oturuyoz bi de merkeze 1 bucuk saat uzakliktayiz o kadar beklemek riskli olur heralde