Gulayyyys Merhaba hanımlar, mide bulantısı ve kusmalariniz geçtikten sonra koku hassasiyeti kalıyor mu yoksa bir süre sonra o da geçiyor mu?
1Cicekanne Gulayyyys canım kişiden kişiye değişiyor sanırım ben 6 aylık oldum hala tat koku hassasiyeti geçmedi malesef. Yediğim içtiğim sınırlı sayıda. Kokular hala berbat. 🤷🏻♀️ Umarım senin geçer
1234elif Gulayyyys 25 haftadayım ve hala koku hassasiyetin var herşey yiyemiyorum sanırım doğuma kadar bu şekil devam edecek ümidim kalmadı artık
Gulayyyys Gamze68777 teşekkür ederim umarım geçer dolabın ağzını açamıyorum ya :( birde bu yüzden bazı yiyecekleri tuketemiyorum koku hassasiyeti olduğundan dolayı..
Gulayyyys 1234elif aslında ben yemeğimi yiyorum ama mutfağa giremiyorum buzdolabını açamıyorum zor oluyor bu o yüzden
afifem Gulayyyys ben 22 haftadayim hala her sey kokuyor bina bile buzdolabını açamıyorum mesela cok uzun zamandır bir yere giderken yanimda küçük kolonya var bir koku gelirse hemen onu sıkıyorum yemek yapamiyorum mesela gecer mi bilmiyorum cok zor yasayan bilir
Gulayyyys Gulayyyys afifem evet ben mutfağa ne zaman gitsem afedersiniz hep kusuyorum, kusmalarim azaldı şuan biraz daha iyiyim ama hala koku hassasiyeti var buzdolabını açamıyorum bazı yemekleri yiyemiyorum
Gulayyyys Sinemmmmm58 benimde ilk ve bulantı ve kusmalarim azaldı hatta olmuyor diyebilirim ama koku hassasiyeti devam ediyor dolabı açamıyorum bazı yemekleri yiyemiyorum
Yavrumu-beklerken123 Gulayyyys 22.haftadayiz,bende yiyeceklere değilde parfüm deterjan kokularına hassasiyet geçmedi çok rahatsız ediyor