Kendi ailemden tiksiniyorum gün geçtikce soğuyorum evlenirken Allah’ın bir bardağını bile almadılar çalış kendin al dediler tüm herşeyimi kaynanam eşim aldı nikahıma bile annem hırsından gelmedi babamida göndermedi sırf bütün eşyalarımı kendim seçtim diye herşeye kendim karar vermişim senin hayatimda hiç bir faydab yok sana mı soracam evliyim 2 senedir hiç bir faydalarini görmedim kayinvalidemin yaptığı desteği kimse vermedi hiçte verdiği paraları istemedi bizi zora sokmadı ev kredisi falan ödüyoruz diye ama kendi ailem evlendim evleneli ilk defa çok sıkıştık 2 bin istedim verdiler bin kere istediler şuan eşimin maasini da düşürdüler eşimin ailesi destek veriyor hala benden para istiyorlar eşime 2 ay önce söyledim şimdi yine söylesem ailemden iyice nefret edecek bebek arabası atmıştım doğum icin hediye alacağına ihtiyaç alsınlar diye bana diyor biz bunu falan alamayiz hatta size verdiğimiz parayı gönderin gibi şeyler insan esine soylemeye utanıyor onun ailesini gördükçe kendi ailemden utanıyorum çocuğum olacak kaynanam bir sürü yelek falan örüyor agzimla rezil olmayayım diye istedim yelek yap dedim yapamam dedim ben napayım şimdi şuan durum da yok eşime söylesem aşırı kinlenecek neymiş bu 2 bin TL diye