Yaşayan var mı acaba
anneyimmm42 Yaşamadım son haftalarda daha fazla olmuştu
anneyimmm42 yaşamadım ama belim çok ağrıyor çabuk yoruluyorum
Ben yaşıyorum ama sigara kullandığım için sigaraya bağlıyorum