1oguzannesi çok hırpalayqrak her isi yapmak biraz zararlidir illaki
Ama kalkipta ufacik 3 5 bardak unla yogurulan hamurdan zarar gelmez gibi. Dediğim gibi boyle yere oturup koca legende bilek guc kuvveti çok kullanarak yapmak sizi yorar oda hafif agriya sebep olur.
Perdemin 3 düğmesi cikmis inanin takmadim 2 aydir duruyor istesem 2 dk takarim ama riske atmak istemiyorum ama günlük evimi süpürüp topluyorum yavas yavas. 8 haftalik benim düşük riskim yok ama rahmim.geride doktor ne olur ne olmaz yat diyor ama 2 yasinda kizim var yatmak mumkun degil :)