Arkadaşlar ben son adet tarihime göre 4+3 günlük hamileydim ama bera değerlerim iki kat artmıyodu doktorda adet kanaması gibi düşük olabilirr bu hafta dedi yüzde 80 dedi bu gün de kanamam oldu adet agrısı gibi karnım ve belim agrıdı pembe bi kan geldi önce göğüs ağrılarımda gitti yarına kadar artar deniyo ama sizce düşükmü başka bi ihtimal varmı yarın gidicem doktora