Gozdeanne KIZLAR meraba öncelikle 12+2 günlük gebeyim 😇 bugün kendimi dinlediğimde karnımda kımıl kımıl birşeyler olduğunu hissettim ☺️ Bağırsaklarım da normalde çok hareketlidir ve ben bağırsak hareketlerimi ayırt edebiliyorum 🙄 ama ilk defa hissettiğim bu farklı his gerçekten bebeğim olabilir mi 😇♥️
Kadze Gozdeanne cok erken sanki ilk gebelikse ayırt etmek cok zor diyorlar 12.hafta baya erken bir zaman 21de seyirmeler başlamıştı bnm ama kimisi 14. 14.haftada hissediyor bilemedim enteresan:)
Aybukealtintas Gozdeanne Evet hafta olarak bakıldıgında erken duruyor ama herkesin vucut yapısı farklıdır ve gayette hissedebilirsin, inanki bagırsak hareketi ile o pıt pıt his cok farklı ayırt edememek mümkün değil 🤗
Ayseakyl Gozdeanne biraz erken ama erkek bebek daha erken hareket eder derler hissettirmis olabilir 😊
Neroizm Gozdeanne zamanla anlarsiniz onun bebek olup olmadigini hareketler guclendikce demek bebekmis diyor insan. Ben de 13. Haftamda kus yutmusum gibi hissediyordum bir seyler. Sonradan bebegimmis bu yahu dedim. Guzel bir his, erkekler cok bahtsiz bence 🙂
Gozdeanne Yagmurkcr97 aynen kelebekler kımıldıyor gibi erken olduğu için soru işaretleri oluştu aklımda 😇
Gozdeanne Kadze bende erken olduğu için şaşırdım ama ilk defa böyle birşey oldu bide ilk gebelik sürekli kendimi dinliyorum hisseder miyim diye 😂😂
Gozdeanne Aybukealtintas aynen çok farklı ya pıtır pıtır bian oldu geçti 😇 ilerleyen zamanlar için çok sabırsızlanıyorum ☺️
Gozdeanne Ayseakyl 3 eylülde testler için gideceğim bakalım cinsiyeti ne olacak çok merak ediyorum sağlıklı olsun da test sonucu daha önemli ☺️ Erkenden işaret verdi demekki miniğim ♥️
Aybukealtintas Gozdeanne bir süre hissetmiyorsunuz zaten o kıpırtıdan sonra, ben her an bidaha hareket etsin diye bekliyordum ama ancak birkaç günde bir hissedebiliyodum ama sonra hiç durmuyolar bile 🤗🤗
Gozdeanne Neroizm kesinlikle çok bahtsız bu duygudan mahrum kaldıkları için ☺️ Aynen ilerleyen zamanlarda farkına varcam sanırım🤗
Dyg34 Gozdeanne bilimsel olarak hissetme 15 ile 24 arası diye okumuştum ... ama 12 hareketlenmeye başlıyo melekler ultrsda görüyosun erken hissettiysen ne güzel sağlıklı gebelikler
Gozdeanne Dyg34 2hafta önce ultrason da hareketlendiğini görmüştük hissetmem için erken diye düşünüyordum ama bugün farklı bişeyler oldu hemen sormak istedim 😇 iyi dilekleriniz için teşekkür ederim ☺️