Ulascemo2019 Bugün kontrole gittiğimde bebeğin suyunun azaldığını söyledi doktorum sanciyla gelirse dayanamaz dedi o yüzden yarın yatış yapıyoruz dedi herseyiin hayırlısı stres yapmamaya çalışıyorum şimdiden dualarınızı eksik etmeyin lütfen 🤲🤍💕🌸👼
Lulikli Ulascemo2019 hadi bakalım sağlıkla kucağına al canım 🤲🏻 Benim de çarşamba 39+0da doğumum olucaktı doktorum korona oldu yarın icapcı doktora kontrole gideceğim ona göre ya yapacağım doğumu ya haftaya bekleyeceğim.
Minammm Ulascemo2019 bende perşembe günü sezaryen ile doğum yapacağım inşallah ağrısız sızısız hiç anlamadan geçer sakin kalmaya çalışın bende çok heyecanlıyım kendimi telkin ediyorum sürekli