Merhaba arkadaşlar, bugün 5+5 doktor kontrolüm vardı. Doktor karından bakarak keseyi hemen gördü 8×11mmlik bir kese vardı. Ama bebeği göremedi, alttanda bakmadı haftaya bakalım dedi. Kilolu hamile kaldım baya göbeğim felanda var, bu haftadada bebeğin görünmemesi normal mi 🥺 kendimi kötü hissettim..