Esra16 Gler1 38+6 sadece arada bi yalanci sancilar oluyo dun acile gittim açılmam yokmuş yarin kontrolum var doktor umarim sezeryan yada suni sanci demez 😓
Glmsr Gler1 bende 38.haftadayım nst de sanci 160 falan cıktı normal dedi doktor ama.kendim hiç bişey hissetmiyorum sadece arada karnım sertleşiyor sanci dedikleri bu mu
Glmsr Gler1 nst de kaç cıktı değerleriniz sanki benm yüksek gibi . Bir de karnım daha hiç inmedi sizin indi mi😊
MerveBeyza Glmsr yok olmadı canım sabah yataktan kalktım bişeyler aktı akıntım geldi sandım lavaboya gittim ne ağrı ne acı bişey yok peçete koydum kahvaltı hazırlamaya başladım ama aşağıdan akıntım devam ediyordu o zaman anladım suyumun geldiğini
58Vildan kızlar ya benim nst de sancım en az 20 en fazla 80 çıktı doktor sancın yok dedi 🙄 acaba ben orda ağrım yok dediğim için mi öyle dedi