Mom10_ Ben de gece 12den sonra bir şey yemedim. Özel hastanede yaptırmıştım. 75 mg şeker içeren bir içecek verdiler. Önce açlık kanı alındı, içeceği içtim 10-15 dk gibi bir süre tutup sonrasında hemen gel dediler. Toplamda 1 saat arayla 3 kez kan vermiş oldum. Arada tabii yine bir şey yemiyorsunuz. Ben idrar tahlili de verecektim biraz su içtim ama suyun şekerinizi düşürme ihtimali varmış, ona göre 1 şişe falan içmeyin 😊 1-2 yudum dedi hemşire. Ben yarım litre içmiştim 😂 Gerçi doktora söyledim, o da sorun olmaz dedi ama yine de değerler o anki duruma bağlı değişebildiği için içmeyin siz yine de.