Dilek51 36+1haftalığım ve nst de sancım çıktı ve 2cm açılma varmış sancılar çok ağır olmadığı için ben normal ağrı sanıyordum onları varmı benim gibi olan doğum olsa bebekte bi sorun olur mu acaba .
Mucizem_211 Dilek51 3 marta doğum yaptım 36+3 haftalık şükürler olsun bebeğim yanımda benim ani kanama ve su geldiği için acil sezeryana alındım sen sakın korkma 35 haftalık doğum yapan yeğenim evine götürdü bebişini bende 36+3 haftalık
AnnelikHayali Dilek51 36+5 iken iki cm açıklığım vardı 37+5 oldum hala bekliyorum. 😄senin haftan da güzel kaygılanma.
Mucizem_211 Dilek51 kanamadan dolayı değil canım benim plasenta previa rahime yakın olduğu için normal olmaz dedi