Lavanta27 geçen gün grip oldum diye devlet hastanesine gittim bebeği de görmek istedim kadın doğuma da uğradım. Beni vajinale zorladı hem normal hem vajinal hem nst bakmak zorundayım dedi. (Van bölge eğitim araştırma) ben de vajinal hiç baktırmadım (5.5 aylığım) zararlı değil mi ben korkuyorum ondan dedim. Kadın doğumcu da tabiki riski var. Ben sana zararsız diyemem ama bu riski kabul etmen koşuluyla bakarım yoksa hiçbirine bakmam dedi. Ben şuana kadar sadece karından baktırdım niye mecbursunuz ki sadece bebek hareketli mi ona bakalım dedim. Hayır üçüne birden ya da hiç bakmıcam dedi. Ben de baktırmadım özele gittim sadece karından baktırdım. Burda da birilerinin alttan baktırdıktan sonra kanama lekelenme olduğunj görmüştüm. Ben korkuyorum hiç baktırmadım.