BusraMuratS Kızlar bugün çatı muayenesi oldum burda okuduğum yorumların bazıları çok korkutucu bazıları çok rahatlatıcıydı .. Bende başıma ne gelicek bilmediğim için biraz tedirgin gittim haliyle ve bu kadar kolay birşey olduğunu tahmin bile edemezdim ne acı ne ağrı hiç bişi olmadı 10 saniye sürdü yada sürmedi çok rahattı bu yüzden hiç korkmayın bence rahat olunca daha kolay geçiyor 😊♥️
Atahilal BusraMuratS kızlar bende haftaya giricem bende burda okuduklarıman biraz etkilendim açıkçası korkuyorum diyebilirim kötü Bişey mis gibi inşallah sizin gibi rahat geçer benimkiside😕
selins BusraMuratS Doğum esnası neyse de şimdi o bölgeye tam odaklı bakmış oluyo doktor genital bölge temizliğini nasıl yapıyosunuz acaba ben çok çekiniyorum böyle durumlarda ve yaptığım yöntem sadece jilet malesef onunla da tam temiz olcak mı şüphe ediyorum hep 🤔🙄
Slalaylay BusraMuratS ben de paZartesi oldum acı ağrı yok ama kastığım için doktor çok rahat edemedi🙈 kasma nedenim de o çatala çıkma durumu🙄 çatal çok rahatsız edici geliyor bana doğumda da son anlar ona çıkarcaklarmış çıkmasam olmaz mı diyorum da bakalım kim kimi ikna edecek😂
Minimini04 Bende bugün oldum. Burda okuduklarımdan dolayı kendimi ister istemez strese sokarak gitmiştim acıcak diye 😊 ama hiç korkulcak bişey değilmiş evet
BusraMuratS Minimini04 Aynen öyle herkesin bünyesi farklı ve doktor çok önemli demekki hiç korkulcak bişi yokmuş 😊
Minimini04 Atahilal yok hiç korkma burda okuduklarım yüzünden stres yapıp kaç kere wc ye gittiğimi saymadım düşün korkudan kendimi kastığım halde rahat geçti
BusraMuratS Atahilal Rahat geçer canım korkma okuduklarımızdan etkilenip kasıyoruz kendimizi 10 saniye bile sürmedi zaten hiç merak etme hiç korkma 😍♥️
Bahar54 selins canim bende ayni yontemi kullaniyorum. 30.haftamda doktor risk gorup cati muayenesi yapti. Sukur ki her randevumdan once gerekli temizligi yapip gidiuirum neyle karsilasacagimiz belli olmuyor :)
BusraMuratS selins Canım ben jilet yaparken keserim falan diye korkuyorum ağdaya gidiyorum şimdi de bi kaç gün önce ağdaya gitmiştim zaten her an çatı muayenesi olabilir diye bide doğum için hazırlık olsun istedim artık doğuma kadar gidemem zaten 😊
BusraMuratS Slalaylay Hahah aynen öyle bende bugün hemşireye soruyorum doğum esnasında da buna mı çıkıcaz diye 😅 Çaresizmişim orda gibi geliyo çok hak veriyorum sana o yüzden 😅😅
BusraMuratS Bba Neyse inşallah o da rahat geçer son günlerimiz zaten bi kaç şeye dayanırız artık yeter ki sağlıklı olsunlar 😊
selins Bahar54 evet ben 16 haftamdayım ama her zaman temiz gitmeye dikkat ediyorum kadınlarınca işi gerçekten zor 😊