Sekerimmm öncelikle bebeğin hayırlı olsun canım 😌 bende 20 haftalık olucam hiç vitamin yada kan ilacı bende kullanmadım ileri zamanlarda gerek duyarmıyım bilmiyorum tahlillere bakarak vitamine ihtiyaç duyup duymadığına bakıyor benim doktorum vitaminlerim iyi olduğu için ek ilaç kullanmıyorum hiç 👏