Aynı sıkıntı 28 haftalıkken bende de başladı doktora kontrole gittiğimde doktorum fark etti kalp atışlarımın yüksekliğini 2 gün sonra kardiyolojide EKG ve EKO çektirdim bana tuzlu tüketip tüketmediğimi kafeini ne kadar kullndığımı be sürekli var mıydı sonradan mı olsu diye sordu sınradan oluştu zaten onlardan kaynaklıda olabiliyormuş hiçbir problem çıkmadı.belki sizlerinde o yüzden olabilir.