mor_menekse1 https://resimyukle.io/r/Td3srlQHPu kızlar acil bakarmısınız ablamın kan sonucu boyle cıktı yarını bekleyemedık gebelik var mı acba anlayanlar yorum yaparsa cok sewinirim 🤗
alonee mor_menekse1 benimde bu değerlerdeydi kesin diyemeyiz demişlerdi bi kaç gün sonra yine yaptırın
SosyeteMantisi mor_menekse1 canım çok pardon ben direk sonuca baktım ablanız kanı ne zaman verdi acaba
Sm1347 Var. Benim de adetime 5 gün kala böyle çıkmıştı. Şimdi 27 haftalık hamileyim. Yalnız tamamen umutlanmak için keseyim görmeyi ve kalp atışını duymayı bekleyin.
Asenahil mor_menekse1 evet hayirli olsun benim degerim daha düşük çıkmıştı 8di maşallah şimdi 18. Haftadayiz güzel haberler alın inşallah tebrikler 💐
mor_menekse1 Asenahil MaşAllah Saglıkla gelsin minik benimde ikizlerim var ablamın bu :) inşAllah vardır
Pcoslubiranne mor_menekse1 yalniz bu betahcg degeri degil baska bir deger yukarida yazan betahcgyi acin.Bu kalsiyum degeri.