Kızlar bebeğim 3 kilo 180 gramdı cuma günkü kontrolümde. Doktorum 1hafta sonra gel çatı muayenesi yapalım eğer doğuma uygunsa gün belirleyelim ve planlı normal doğum yapalım dedi . Yani 38. Haftada almak istiyor bebeği kilosunun önde olduğunu daha fazla kilo alırsa normal doğumun zor olacağını söyledi. Bu tarz birşey yaşayan var mı aranızda? Sizce kendi doğal sancılarımı beklemelimiyim