Temmuz_annesi Vitamin kan folik asit tansiyon hapi başlandı ve dört aylık hamileyim daha sizinde böyle mi benim gibi ilac kullanan varmı…
Pcoslubiranne Temmuz_annesi ben 1 tane kullaniyorum hepsi icinde. Demir b12 folik asit var ayni ilacta.
Sparkle2022 Demir,B12 ve folik asit içeren 1 tane ilaç kullanıyorum hamileliğimin başından beri. Şuan 7 aylık hamileyim. Doktorum bunun dışında hiçbir takviyeyi almamı gerekli görmüyor.