Demirtay Merhaba arkadaslar 27+2gubluk gebeyim.erken dogum.riskim oldugundan kaynanamda kaliuorum ve o surekli gazli yemek yapiuor. Cok fazla gaz sorunu cekiyorum. Sancilaniyorum. Cok afedersiniz. Napmam lazim gaz cikartamiyorum. Lutfen yardim edin
PnRTurK53 Demirtay kuzum söyle açık açık oda annen senin anne dokunuyor bana daha hafif bişeyler hazırlarmısın de niye çekiyorsun o ağrıyı emin ol yapmayacaktır farkında değildir kadıncağız kendinede eziyet etme
Ummi Demirtay yeme canm sole hafif seyler ye gaz sancisi cekilmio sicak tut karnini ayagina sicak su koy oyle dağılıio gaz anca
Neroizm Demirtay dulcogas adinda gebelerin de kullanabilecegi organik bir hap var doktorunuza danisip kullanabilirsiniz.
Esen Demirtay rezene izinli çaylardan diye biliyorum doktoruna danışarak kullanabilirsin çok iyi geliyor
ozlmerol Ben genelde sürekli elimle karnımı ovuyorum sende dene ve gazını çıakrtmaya çalış gazlı yemekleri yiyemediğini söyle kaynana na yada direk doktor yasakladı gaz yapıyo diye de daha basit şeyler yapsın sana
Beratalpinannesii ozlmerol rahmi uyarır erken doğum riski varmış temelli dogurtturur bence siz de yapmayın karnınıza çok oynamayın:)
Lokumlum Bir çay bardağı sıcak suyun içine bir çay kaşığı kimyonu koyup içebilirsin gaz sorununu çözüyor bide ayaklarını yukarı kaldır ve uzan. Geçmiş olsun canım
ozlmerol Beratalpinannesii aa öğrendiğim iyi oldu 😄 Aman dursun daha hazır değilim sağol bilgi için 🌸
Demirtay Hepinize tsk ederim.kizlar deniycem simdi tavsiyelerinizi soylemez olurmuyum kac kere soyledik.ama israrla yapiyor anlamiyor