SosyeteMantisi Merhaba kızlar rahim filmi çektirdim bugün 6 gün oldu ama hâlâ kahverengi lekeler geliyor Çamur gibi resmen bu kadar uzun sürmesi normal mi ? Daha önce çektirenler sizin lekelenmeniz ne kadar sürdü ? Ve bu şekilde birliktelik olur mu ?
Zynpasr65 SosyeteMantisi sadece ilk gün kanama şeklinde gelmişti sonra hiç olmadı filmden 3 gün sonra birliktelik oldu
A_yca SosyeteMantisi benimde 2,3 gün geldi çok çok az. Ama sonra geçti ve arkasından gebe kaldım çok şükür. Yararı oldu 🤲🏻💗
SosyeteMantisi Zynpasr65 benim ilk gün baya bi kırmızı kanamam oldu ondan sonra hep böyle kahverengi leke geldi hâlâda geçmedi doktorum bu ayı iyi değerlendirin dedi ama bu şekilde yumurtlamayı kaçırıcam diyede korkuyorum sizin filmden hemen sonra çocuğunuz oldu mu acaba
SosyeteMantisi 12siradanbiri peki birliktelik lekelenme bitince mi oldu bu şekilde birliktelik olabilir mi lekelenme bitene kadar yumurtlamayı kaçırıcam
Zynpasr65 SosyeteMantisi Geçen ay çekilmiştim ilk ay olmadı malesef . Doktorum bu ay femara başlattı yarın kontrolüm var umarım bu ay nasip olur 😌🙏
SosyeteMantisi A_yca inşAlllah banada yararı olur 🌸 Sağlıcakla kucağına almak nasip olsun inşAlllah 🤲
12siradanbiri SosyeteMantisi lekelenme tamamen bitince olmustu zaten lekelenme varken yumurtlama olur mu ki
Seraptt Kizlar 19 mayista adet oldum bittikten sonra rahim filmi cekildim haziranda adet gormedim temmuzda doktora gittim 19 haziran olarak hamileligimi hesapladi su anda dogmak uzereyiz , rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲
SosyeteMantisi 12siradanbiri bu adet kanaması olmadığı için olur bence çünkü benim yumurtlama zamanında akıntım Kasık agrım olur ondan anlarım yumurtlama olduğunu ve bugün yumurtlama akıntım gelmeye başladı bence oluyor.
SosyeteMantisi Zynpasr65 İnşAllah olur 🤲 benimde bu ay olmasa bi dahaki ay baslasayacagız. Rabbim hayırlısıyla sağlıklı bi şekilde bizede nasip eder inşAlllah 🤲🌸
Seraptt Bfduam gordugum kadariyla birsey yoktu dedi ama kapaliysada acmis olabilirim dedi . Ama bence kapaliysi ki hemen arkasina hamile kaldim 🤭