Gamzeyasarr yaa aslında pek bişey de yememissin fazla çıkmış akşam. Benimde tokluklar normaldi acliklar 100-108 arası çıkıyordu. Sabah evde ölçtüm 102 geldi sağlık ocağına gittim kan verdim geldim tekrar ölçtüm yine 102 .sağlık ocağındaki sonuçta 88 çıktı. E dedim o zaman alet bozuk acliklarim fazla çıkıyor.aleti değiştirdim iyi şimdilik bakalım.ama sıkıldım diyetten yaa.serbetli tatlı yemek istiyorum ben , kahvaltı da sıcacık pideleri ,simitleri özledim 😔