Htcerdogn edanc ben 30 olcam sanırım bebeğimin kilosu biraz düşük. O yüzden doktoruma danışıp tutmak istiyorum. Uygun görürse tutarım. Her insan bir olmayabilir doktora sormakta fayda var. Komşum 3 çocuğumda da tuttum der ama bakalım doktor ne diycek