DenzRya şöyle söyleyeyim işlem bitince adet ağrısı gibi ağrı vardı asla dayanılmayacak bir ağrı değildi. Benim sorunum tuvalete hiç çıkamadım ve sonrasında gaz sancım oldu ve gaz sancım 5 6 gün boyunca hiç geçmedi. Bel ağrısı yaşadım birde o süre boyunca. Gaz sancısını da ne yapsam ne etsem geçiremedim. Size tavsiyem işlemden sonra tamamen ağrılarınız geçene kadar bu 5 gün olsun 1 hafta olsun sürekli dinlenin. Ev işi yapmaya uğraşmayın. Çünkü ben yapmaya uğraştım ve iyileşme süremi sürekli uzattım. Ama zamanla geçiyor bol bol dinlenip ilaçlarınızı kullanın yeter🤍