Dün kontrolüm vardı ve tam 36+5 tim,3200 kg dedi doktorum ama çok fazla yanılma oluyor sen bunu ne olur ne olmaz 3000 kg olarak düşün dedi artık doğduğu zaman bakıcaz.Kilo iyi birşey değil umarım normal dogumu etkileyecek kiloya gelmez bebeğim diye düşünüyorum..
EnginMelikeTrkeri