Selin12- Az önce markete gittim bir demet dere otu aldim sut yapsib diye ve 3 tane limon 10 tl verdim dere otu 7 tl olmuş ben şok oldum 1 hafta önce 4 tl ye almıştım
iremss Selin12- dereotu maydanoz saçma pahalı yani eskiden aldığmz demetin yarısına o parayı veriyorz resmen
Selin12- iremss sorma eskiden bir bağ alıyorduk baya gidiyordu şimdi aldım bir demet ama içinde sadece 20 tane dal var saydım 7 tl verince
Ceylin680 Selin12- valla Allah hepimizin yardımcısı olsun .hep sükrediyom varki alıyor az alıyoz zor alıyoz ama alıyoz .ya alamayanlar ne yapsın Allahım kimseyi yoklukla Sinamasin.ben yeni evliyken 12yillik evliyim.esimle bir makete giderdik 10 15 gün yeticek sebze meyve alırdık.kahvaltilik temizlik ve et ürünleri ile kıyaslayınca 4 te 1yada 3 te bir para harcadık.simdi 1 e 1 olmuş ha sebze almışsın ha kahvaltılık ha et tavuk balık almış sin ha meyve almışsın Yada temizlik malzemesi herşey çok pahallli eskiden bir ölçü vardı şimdi yok .biz eskiden bu eksikleri bir kira bedeli ödemeden alırdık .şimdi bir kira bedeli bu ihtiyaçlara yetmiyor.gün günü aratiyor.
Selin12- Ceylin680 aynen gerçekten öyle çok zor gerçekten halimize şükür ediyorum ya durumu mu olmayanlar Allah hepimizin yardımcısı olsun
hukukcuanne_06 2 hafta önce online market siparişiyle 4.5a almıştım daha da almadım şimdi kapalı market, yarın bakıcam merak ettim çok uçmuş eğer 7 falan olduysa😶😶 ben de damacana su 18di en son bugün 21.50 verdim ona üzüldüm