Baliminannesii hamilelikte normal bana sağlıkocağında enfeksiyon var dediler ama kadın doğum doktorum onlar enfeksiyonu gebe olmayanlara göre hesaplıyor dedi. Akıntı olurmuş suan 29+2 haftalığız. Doktor ilerleyen haftalarda daha çok artacağını dedi. Enfeksiyonun olduğunu nasıl anlarsın dedi şiddetli karın ağrısı çekersin tuvaletini yaparken yanman olur ağlayasım gelir dedi yerinde duramazsın dedi öyle yani korkmayın bol su için🤗