BestMom5 kesinlikle şart diye düşünüyorum elinin altinda hic yoktan bi tane bulundur ben almadım alcaktim gerek olmaz dediler sezaryenle doğurdum sütüm hemen geldi bebegim emdi ama o ilk gelen sütle kalmiyor maalesef dogurdugumun gecesi sütüm bi anda cogalmis ve ben fark etmemisim bebekde çok küçük oldugu icin icemiyor zaten o kadar pompam olmadığı ellede cok yapamadığım için sagamadim pompayı al taburcu ol vs derken direk tıkanıklık la mastite çevirdi suan 22 günlüguz hala mastit le savaşıyorum yani sadece sütüm gelmezse yada bebek emsin falan meselesi degil bu belki sütün çok gelebilir bebek o kadar çok icemiyo sagmak zorunda kalabilirsin falan geniş bak ve kesin al diyorum ben