Tugceyunus Kızlar iyi aksamlar pazartesi sezeryanla doğum yapıcam dua edin bana biraz korkum varda ama bir yandanda çok heyecanlıyım ve mutluyum aranızda benim gibi sezeryan tarihi belli olanlar varmı😊😊
ozg Tugceyunus bende varım canım. hayırlısıyla bi kurtulsaydık hem.bebegimiz hem biz sağlıklı bi şekilde. benimde sezeryan olcak genel anestezi ile bi sıkıntı çıkmazsa inşallah
ErvaVeBebegi Tugceyunus ayy cok sevindim insallah saglikli kucagina alman nasip olr insallah bize de nasip olur biz daha yolun basindayiz 😂😍😍 sen mi sectin canim yoksa mecburimi
Sydgrdl Tugceyunus canim benim Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin insallah banada 8 ocak dedi doktor ama salı günü yeniden konusalim dedi bakalim daha önce de olabilir
Tugceyunus ErvaVeBebegi yok canım ben seçmedim mecburi ben normal doğumu çok istiyodum maalesef bizim yaramazın başı yukarıdaymış aşağıya dönmek istemiyo😂😂
FilizSylemez Sydgrdl canım sen son adet tarihin ne zaman? Bana da doğuma 8 ocak diyolardı şimdi salı gününe yatışımı ayarladılar kafam karıştı 🙄
Meleklerim Bence anestezi spinal olmalı araştırmanı tavsiye ederim sağlıkçıyım ve ilk doğumum spinal sezeryan oldu
ZuhalAkman Tugceyunus yalancı sancılar var ama açılma Yok kanala tam girmemiş suni sancı dener muhtemelen olmazsa sezeryan
Tugceyunus aysegul1414 valla ben genelden spinalden anlamıyorum pek belden iğne vurulup belden aşağısı uyuşturulucak😂😂
ozg aysegul1414 aslında ikinci hamileliğin en azından tecrubelisin ve genel anestezi düşündüğünden vücudunun vermiş olduğu tepkileri biliyosun😁 bende durum nasil biliyosundur iğneden bile korkan biriyim ama nötr bi durumdayım heyecanda yok korkuda yok. belki pazartesi o stres başlıcak bilmiyorum şuan duygusuz moddayim 😁