Seymaben nurhanim07 oyle bi kesilirki hurafe tamamen😅😅daha gecen hafta kocama kestirdim saclarimi kuafore gitmeyi bile bekleyemedim hafifledim resmen
Ynsbht nurhanim07 hurafe bunlar inanmayın böyle şeylere ya bebeğinizin ömrüyle sizin saçınızım ne alakası var. Saçlarım çok uzundu mide bulantılarıyla uğraşırken bi de onlarla uğraşamadım evde eşime kestirdim gitti gençleştim resmen bu kadar mı fark eder😂
Taze_gebe nurhanim07 tabiki kestirilir. Saçma sapan inanışlara bakma sen. Ben kestirdim kendi adıma cvp vereyim😄
Zero0 nurhanim07 valla batıl inanç aslında ama insan yine tereddüt ediyor bende doğmasını bekliyorum kırkım çıkar çıkmaz Allah nasip ederse hemen kuaföre gidecem.şimdi kış olduğundan da önemsemiyorum toplayıp geçiyorum ama yazın zorlar
Hemsure nurhanim07 bende kestirdim ömrü kısa olacağına inancım yok ancak şey diyorlar yeni kesilen saç hızlı uzamaya çalışır bu yüzden de vitaminler saçına gider diye
Pinar95 nurhanim07 bende uzun saç seviyorum ama çok kiriklandigi için gittim kırıklarını aldırdım. Bende öyle şeylere inanmıyorum. 😇
haklisinesracim nurhanim07 ilk hamileliğimde kestirmiştim rahatlamistim resmen bunda uzatıyorum hamileyken saçlarım çok güzel oluyor benim hazır böyle güzel duruyorken uzasın 😄
Bayancorek nurhanim07 annemlerde kestirilmez diyorlar ama inanmıyorum ben böyle hurafelere, bu hafta kestireceğim belime geliyor 6 ay daha duramam. Rabbim belirliyor ömrü,saçla ne alakası var sanki. 🌸🙏🏼