Hanımlar ben bebeğim doğduğun da öyle çok kişi geleceğinden değil de işte. Yapmadan da olmuyor. Hediyelik olarak makrome den anahtarlık örüyorum. Arkasına da kağıttan adını yazdırcam etiket yani. Birde ismi yazılı çikolata yaptırcam. Yeterli olur mu sizce. Abartıya da gerek yok gerçi ama fikir verir misiniz