Lisen iki haftaya kadar ileri ya da geri olması çok normal. Ultrasonların hepsi de tam ölçü vermiyor. Benimki de hep bir hafta geriden geliyordu kilo olarak şimdi 32 haftayı geçtik tam haftasını yakaladı. Sizinkide yakalar muhtemelen. Ayrıca her bebek bir olacak değil, genetik faktörlerde etkiliyor tabiki. Doktorunuzun dediği çok doğru o sizden alacağını alıyor gerçekten. Kilo konusunu çok takmayın derim bir hafta çok normal. Kilolu olması sağlıklı olduğu anlamına gelmiyor maalesef. Kilosu az olsun da sağlığı yerinde olsun. Kilo yapacak yiyecekleri sorarsanız ceviz, kaşar, çiğ badem, pekmez, muz ve süt. Umarım en kısa zamanda haftasını yakalar 🥰