zuleyhasamet-11 Merhaba hanımlar. Ben 7 haftalık hamileyim. İdrarımı yaptıktan sonra peçete de kahverengimsi lekelenme geldi. Bunu yaşayanlarınız varmı ?
Aslan02 zuleyhasamet-11 bende ara ara yaşıyorum canım. Progestan kullanıyorum. 7 haftadayım😊 iyi düsünelim iyi olsun. Doktoruna danışman daha doğru olur.
zuleyhasamet-11 eylulummmm Acile gittim idrarda enfeksiyon var dedi yarın kendı doktoruma gidicem inşllah bir şey çıkmazz
zuleyhasamet-11 Aslan02 Bakalım yarın gidip ultrosonda bakacak o ilacı kullandırmasındaki sebep ne peki
gzdkrck Ctesi benımde oldu canım bende 7. Haftadayım. Doktorumu aradım progestan al dedi. Icıyorum hala ara ara sulu sekılde gelıyor kahve leke. Ama telas yapacak bır sey yok dedi. O yuzden ıcım rahatladı
gzdkrck zuleyhasamet-11 progesteron hormonunu artırarak bebegın rahım ıcınde tutunmasına yardımcı oluyor. Olası dusuk vs ıhtımalleri içinde önlem alınmış oluyor. Ilac olarak alsak da hormon aslında progestan😊👍🏻
zuleyhasamet-11 Progestan verdi kullanıyorum. Sıkıntı da yok rahımde ufak kanama çatlakları var bebek iyi dedi ama ultrosonda göremedi gazdan alttan baktı gördü bebeği kalp atışınıda duydum ama hala içim rahat değil 😌