bukna Merhaba hanımlar, 7+3üm bende yemekten sonra aşırı şişkinlik oluyor karnımı görseniz 4-5 aylık sanırsınız. nefes almakta zorlanıyorum. Çok fazla da yemiyorum karnım aç ama şişlik yüzünden yiyemiyorum. Sonra o şişlik 3-4 saat sonra gaza dönüşüyor. Sizde böyle bi durum var mı bilgisi olanlar ne yapabilirim
silakabadayi bukna cnm bnm de aynı zamanlarda bir başladı suan 14 bitmek üzere hala ara ara oluyor. Az ama sık yemeye çalış başka türlü geçmiyor 🙄
Puhukuzusu bukna Benim de aynı, her yemek yeşimimde aşırı şişlik oluyor karnımda, karnım hep kocaman 😅😣 Acaba gluten alerjimiz mi var diye düşünüyorum, bir ara testini yaptıracağım, çünkü her yediğimde oluyor bu..
IlaydaOrhanKopuz bukna çok normal canım ben şuan 24. Haftamdayım ilk 14 haftadan daha küçük karnım 😂😂😂 Hangi besinleri daha çok yediğin de daha çok şişkinlik ve gazın olduğunu da takip et ama ilk üç ay zaten kaçış yok mecburi gaz ve şişkinliğin oluyor ama sonrası için dikkat edersen tükettiğin besinlere şişkinlik daha az yaşıyorsun.mesela bende bulgur aşırı gaz yapıyor ben haftada 1 gün tüketiyorum ve yoğurt eşliğin de.fazla ve yoğurtsuz tüketsem 9 aylık bi göbek oluo resmen 😀
bukna Puhukuzusu Cumartesi doktora kalp atışı dinlemeye gidicez o zaman doktora sorucam bende belki dediğin gibi gluten baktırır
Calasun bukna o haftalarda bende öyleydim dikkat et kendine ceyranda kalma rüzgar yeme birde giyebilirsen ayaklarına birşey giy farkı görüceksin birde ben hızlı yemek yedigim için de şişiyordum şuanda öyleyim karnımı gören 7aylık sanıyo ama nerde 19dayım daha bagırsak çalıştıran şeyler tüket kabız kalmamaya özen göster o çok kötü🐣