zalqov09 Acil bakarmisiniz 37+2 günlüğüm biraz sivi geldi su gibi fikri olan varmi aksam doktora gidicem
2anneoluyorum Benim ilk doğumunda öyle olmuştu gitmiştim 2cm açığım vardı yatisim yapıldı kansız olduğum için gece kan verdiler ertesi gün 2saat suni sancı ile dogurdum ❤️