Bebegim emerken yazıyorum bu satırları, muhteşem bir duygu onu kucağıma almak tarifsiz güzel anlatamam spinal sezeryan oldum 40+3 aslında normal doğum istiyordum ama kesınlıkle sız degıl bebek karar verıyor nasıl geleceğine..
Biraz zorluydu benim için önce normal doğum sancılarım beklendi gelmeyince suni sancı verildi yaklaşık 5-6 saat cektım suniyi ama açılmam olmadı fazla bebeğimin kalp atışları yavaşladı o yüzden acil sezeryana alındım ilginçti herseyyy sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim kızlar Allah geride kalanlara sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻